Posted in Մայրենի

Ստեղծագործական աշխատանք։ Աշխարհը իմ աչքերով

Ես ամեն ինչին նայում եմ պոզիտիվ։ Օրինակ՝ վատ բանի մեջ փորձում եմ փնտրել լավ կողմը, բայց ոչ ամեն վատ բանի մեջ կարող եմ փնտրել լավը, ինչևէ, անցնենք առաջ։ Ես կարծում եմ, չկան լավ և վատ մարդիկ, որովհետև բոլորի մեջ կան լավ և վատ կողմեր։ Օրինակ՝ մարդը կարող է ագահ լինել, բայց ընկերասեր, և հակառակը։ Ես նաև կարծում եմ, որ մարդուն տեսքից պետք չէ դատել, այո, չեմ ստի, ես էլ եմ մարդուն տեսքից դատել, բայց միթե դա ճիշտ է, եթե մեր մեջ մտածենք, կհասկանանք։ Ես չեմ հասկանում այն մարդկանց ովքեր նեղացնում են կենդանիներին, եթե մարդը վախենում է կենդանուց ինչ անպայման է հարվածել կամ վախեցնել ես այդ մարդկանց մասին լավ կարծիքի չեմ։ Ատում եմ այն մարդկանց ովքեր մտածում են, որ իրենք ինչ-որ մեկից իրենց բարձր են համարում և ձեռք են առնում։ Ես կարծում եմ, եթե մարդկանց մեջ միայն լավ կողմը թողնենք մենք բոլորս լավ կապրենք։ Ես էլ ունեմ վատ կողմեր, բայց փորձում եմ ազատվել վատ կողմերից

Posted in Ռուսերեն

С чего начинается равнодушие

Равнодушие-это чувство, которое означает незаинтерсованность к кому-либо или чему-либо. Например когда твоя подруга рассказывает что то, а ты не слушаешь, потому что тебе не интересно․ Я думаю, что равнодушие это отрицательное чувство. На данный момент, то что происходит с нашей родиной, для всех нас это ужасно, но как показал вес мир — им наши бедствия равнодушны, так как несправедливость остается ненаказенной. Если бы не было такого чувства, тогда мы жили в мире и спокойно.

Posted in Մայրենի

Գործնական քերականություն

Վարժություն 1։ Դո՛ւրս գրել կապերն ու կապական բառերը, որոշե՛լ նրանց
խնդիրների հոլովը։

Յուրաքանչյուր մարդու համար իսկական կապ սեռական հոլով մի որևէ բան կյանքի խորհրդանիշ է դառնում։
Ինձ համար տրական հոլով, իսկական կապ մեր վանքի ճակատի այն ծառն է դարձել խորհրդանիշ, որ ուղեկցել է
ինձ մանուկ օրերից մինչև իսկական կապուղղական ծերություն։ Կյանքին կառչելու, համառ պայքարով ապրելու խորհրդանիշ։ Քամու բերած աղքատիկ փշրանքներով էր սնվում նա՝ իմ մանկության ընկեր ծառը, մշտական քաղցի ահից, ինչպես և չէր ընկճվում իր շուրջը փոթորկող չար տարերքի առաջ,իսկական կապ, սեռական հոլով ուրեմն և՝ ամեն պայմանի դիմանալու խորհրդանիշ։ Քարի և կարիքի դեմ օրհասական կռվի մեջ, անիսկական կապ, սեռական հոլով անգամ այդ ծառը իր բարձունքից ժպտում էր աշխարհին ապրելու խենթ հաճույքով։ Ու իր բարձր թառից հեգնանքով էր նայում ներքևի՝ տրական հոլովանիսկական կապ առվի պարարտ ափին պարարտացած ու հղփացած իր ցեղակիցներին։ 

Վարժություն 2։ Յուրաքանչյուր շարքում գտնե՛լ կապը։
1. երբ, բացի, որովհետև, այնտեղ
2. մտերմորեն, ամենուրեք, դեպի, ստեպ-ստեպ
3. վրա, որևէ, և, մյուս
4. ինչու, յուրաքանչյուր, մասին, մասամբ
5. հանուն, անուն, այնքան, սույն

Վարժություն 3։ Գտնե՛լ, թե որ բառերի կազմության ժամանակ է կատարվել է ձայնավորի հնչյունափոխություն։
Միջնապատ, միություն, գինեգործ, կիսալուսին, թիավարելվիպասան, շինարարություն, հիվանդասենյակ, գիրանալ, գիտուն, վիրահատել, վիճահարույց, գիսավոր, հիանալի, լիություն, զինագործ, սիրավեպ, դիմաքանդակ, կինոթատրոն։

Վարժություն 4։ Բառաշարքում առանձնացրու քանակական, դասական և բաշխական թվականները:

Տասնյոթ, հինգ-հինգ, միլիարդ, առաջին, հարյուր ութ, մեկական, քսանմեկերորդ, երեք հազար, ութսունինը, հազարական, վեցերորդ, յոթանասուն, ինը-ինը, մեկ, քառասունհինգ: 

Քանակական – տասնյոթ, միլիարդ, հարյուր ութ,երեք հազար, ութսունինը, յոթանասուն, մեկ, քառասունհինգ.

Դասական – առաջին, քասանմեկերորդ, վեցերորդ.

Բաշխական – հինգ-հինգ, մեկական, ինը-ինը

Վարժություն 5.Առանձնացրու  ածանցավոր բայերը և ընդգծիր ածանցները:

Վախեցնել (եցն), երգել, առաջանալ (ան)հանգստանալ (ան), ցատկոտել (կոտ), թարմացնել (ացն), խաղալ, զայրանալ (ան), թռչկոտել(կոտ), կրկնել, իջնել, բռնել, թռչել, թրջել, փախչել, հագցնել (ցն), կոտրվել, բացվել, վախենալ (են), կպչել, բարձրացնել (ացն), հրամայել, կտրատել, հեռացվել, արտահայտվել:

Posted in Հաշվետվություն, Մայրենի

Մայրենիի Հաշվետվություն

Այս ամիս անհետաքրքիր էր ես այդպես եմ կարծում: այս ամիս ես կատարել եմ Գործնական քերականություն Քիչ էր և անհետաքրքիր: կատարել եմ տեքստային աշխատանք այդքան էլ հետաքրքիր չեր, որովհետև այնտեղ կար տարօրինակ հարցեր: Էլի կատարել եմ Գործնական քերականություն շատ էր և դժվար: Կարդացել եմ Վիլյամ սարոյան իմ գերդաստանը հետաքրքիր էր: մենք պետք է սովորեինք Հայրենիք բանաստեղծություններից մեկը ես սովորել էի Իմ սուրբ հայրենիք